Çadırcılar

topluluk üyeleri topluluk üyeleri
297 Çadırcı, 3 Etkinlik, İstanbul ()

Topluluk Giriş Yazısı:

Katıl

Topluluğa Katılmak için Giriş Yapın

Doğa

Fotoğrafçılık

Kampçılık

Evcil Hayvan

İrem Hüma Özaksoy topluluğa katıldı.
(6 ay önce)
Hasret Güdük topluluğa katıldı.
Osman Temel topluluğa katıldı.
Tayfun Demir topluluğa katıldı.
(6 ay önce)
Mehmet Ozengi topluluğa katıldı.
Burak Ekinci topluluğa katıldı.
Mhmt topluluğa katıldı.
(6 ay önce)
Tolga Taş topluluğa katıldı.
Mert Eşin topluluğa katıldı.
(1 yıl önce)
Emir Okutgen topluluğa katıldı.

Yönetici

bildiğin metropol hayatı, aynı yollar, aynı sesler, aynı kahveler, aynı dertler. arada uzaklaşıp, saatlerimizi doğanın saatine göre ayarlayalım

ALADAĞLAR'da yeni yıl...

Çarşamba, 31 Aralık 2014
7:00

Kış mevsiminin beraberinde getirdiği iklim şartları nedeni ile bu mevsimde profesyoneller ile hareket etmekte fayda var. Detaylar için Sönmez hoca ile iletişime geçmelisiniz. BAHADIR BORA

Türkiye' nin Alpleri.. Dağcıların mabedi... ALADAĞLAR.
Doğa sporları ile uğraşan hemen her doğaseverin mekanı.. Bu silsile ülkemizin coğrafik anlamda en göz alıcı bölgesini oluşturmaktadır. Niğde-Kayseri-Adana illerini kapsayan bu dev silsile içerisinde onlarca yaylayı, vadiyi, ormanı, gölleri ve dağ zirvelerini barındırmaktadır..Doğa sporlarının birçok dalını burada yapabilme imkanı bulunmaktadır. Kampçılık, treking - hiking, dağcılık, kaya tırmanışı, kışın tur kayağı..Ecemiş Çayında kano...vs

Bizde istedik ki yeni yılın gelişi hem bir kutlama hem zirve hemde kaya tırmanış aktivitesini bir arada yapalım. Dileyen dağ evinde konaklar, dileyen ise çadırında..

Ancak dağ çıkışı yerine kafa dinlemek, dağ evinde yada çadırda gönlünce dinlenmek, yayla gezintisi, kanyon yürüşü ve kaya tırmanış bahçesinde vakit geçirilebilir, köy yaşantısını yakından izleme olanağına sahip olabilirsiniz.

GÜZELLER(3461m.) - LAHİTKAYA(3150m.) zirvelerinden biri yahut ikisini hava koşullarına, ekibin genel yapısına göre tercih edeceğiz. Biliyorsunuz 21 Aralık ile 21 Mart arası yapılan çıkışlar KIŞ ÇIKIŞI diye literatürde yer alır..Yani prestiji çok yüksektir..Yeterki donanım, bilgi ve tecrübeniz yeterli olsun..

Konaklama Dağ evi yada Çadır tercihli olacaktır.
Dağ evinde kalacaklar kahvaltı-yürüyüş kumanyası-akşam yemeği, duş-wc olanaklarından faydalanacaklar.
Çadırda(dağ evinin bahçesi) kalanlar ise 3 öğün dağ evinden yeme-içme olanaklarından yararlanabilecekleri gibi bunu kendileri de sağlayabilecektir.

ÖNEMLİ : Ocak ayı içersinde yapacağımız AĞRI-KIŞ Faaliyetine katılmak isteyenler bu etkinliği sakın kaçırmasın. Hem katılacak ekip birbirini tanır hemde kondisyon bakımından çok iyi bir dağ antremanı olur.

KONAKLAMA seçenekleri =

1.Seçenek : Dağevinde oda+ Duş + 3 öğün yemek(akşam yemeği-kahvaltı-çıkış için kumanya). Çadır yok, uyku tulumu yok, ocak yok, yiyecek taşıma derdi yok.
2.Seçenek : Dağevi bahçesinde çadır + 3 öğün yemek
3.Seçenek : Çadır ve yemek size ait (ücret talep edilmiyor)

PROGRAM

31 Aralık Çarşamba günü Niğde-Çamardı ilçesine bağlı Çukurbağ Köyünde Oluyoruz..
Ulaşımı 3 Konumda Öneriyoruz. :
1 - Ulaşımı uçak ile Adana üzerinden yapabilirsiniz... Bilet fiyatları çok uygun.. Adana otogardan Çamardı ilçesine araç bulunmaktadır. Ancak en son 18:00'e kadar.. Yani uçak alımlarınızı öğleden önceki tarifelere odaklamalısınız..Katılım fazla olursa kiralayacağımız bir araç ile de bunu gerçekleştirebiliriz..KÇamardı'ndan ise ayarlanacak bir araç ile dağevine ulaşımınızı sağlayacağız.
2- İncirliden kaldıracağımız bir minibüs-midibüs(16-27'lik araç) ile direk dağ evine kadar..
3- Şehirler arası otobüs ile Niğde' ye gelirsiniz..Oradan Çamardı araçlarına binerek Çukurbağ Köyünde inersiniz...

Bugün YeniYılı karşılayacağız :)))
Önce herkes odasına yada çadırlarına yerleşiyor.. Odalar iki türlü ısıtılmaktadır..Yerden ve şömine bazlı..Ayrıca elekrikli ısıtıcı panellerde her odada bulunmaktadır.. Çarşafından yorganına-yedek battaniyesine kadar hepsi mevcut..Yani üşüme derdiniz olmayacak.

Aşkama doğru yerli-yabancı müzikler eşilğinde eğlencemize başlıyoruz.. Zabaha kadar dans yada şömüne başında muhabbet :))
Bu akşama özel menü - yerli içki ve süprizler..

01 Ocak 2014 Perşembe günü (sanırım öğlen saatlerinde kalkmış yada kendimize gelmiş oluruz) kuhvetli bir kahvaltının ardından traktörümüz ile Emli Ormanına kadar ilerliyoruz.. Zirve yapacaklar ile yürüyüşe(kamp yükü ile) başlıyoruz.. Sulağan Keler - Vali Konağı bölgesinde kampımızı kuruyoruz. Zirve yürüyüşüne katılmayacaklar çadırlarında kalabilecekleri gibi sadece bu etkinliğin yürüyüş kısmana katılanlar geri dönerek, dağ evine ulaşıyorlar..

02 Ocak 2014 Cuma günü sabahın erken saatlerinde (03:00) hareket ile zirve yoluna koyuluyoruz. Burada ekibin durumuna göre Güzeller yada Lahitkaya zirvelerini gerçekleştiriyoruz.. Üç deneyimli-donanımlı rehber eşliğinde hava koşulları ve kar yapısı uygun olursa zirvemiz kaçınılmazdır.. Kampa döndüğümüzde o gece yine duruma göre çadırlarda konaklıyoruz.

03 Ocak 2014 Cumartesi günü dağevine doğru yola koyuluyoruz..Eğer zamanımız ve hava koşulları uygun olursa Kaya Tırmanış Bahçelerinde tırmanışlar yaparak günü sonlandırıyoruz.. Yine dağ evinin tadını doyasıya çıkartıyoruz(bilenler biliyor orayı)..

04 Ocak 2014 Pazar günü kuvvetli bir kahvaltının ardından dönüş hazırlıklarına başlıyoruz.

Şimdiden Keyifli Faaliyetler...

UYARI
Grup içersinde temel kaidemiz EKİP UYUMLULUĞU ve BİRLİKTELİĞİDİR.
Bunu esas alıp katılımcıların ticari bir hizmet, lüks-konfor gibi unsurları talep etmelerini istemiyoruz..
Uyumsuzluk, uygunsuzluk ve yapıcı olmayan eleştirilerin tarafımızdan kabul edilmeyeceğini, sürekli şikayet ve problem çıkartan kişilerin aramızda olamayacağını, bunun bir ekip çalışması olduğunu önemle vurgularız. Bunu sürdürenleri bir sonra ki faaliyete kabul edemiyoruz.
Doğada en küçük bir hatanın bile telafisi çok güç olacağından, dağcılık disiplini ve kurallarını yerine getirmenizi şart koşuyoruz.
Katılımcıların öneri, yapıcı eleştirileri, gülen yüzleri, sorun çözücü, paylaşımcı yaklaşımlarına ise her zaman ihtiyaç duymakta ve bunu önemsemekteyiz.
Doğa sporlarının yapılmasını engelleyecek, zorlayacak, sağlığını tehlikeye atacak tüm rahatsızlıklardan kişi kendi sorumludur.
Özellikle kalp, hiper tansiyon, astım, psikolojik sorunların, eklem problemi, yükseklik korkusu, yürümede koordinasyon bozukluğu, sağlıksal rahatsızlığı olanların bu faaliyete katılmadan önce bunu sorgulamalarını ve rehbere bilgi vermeleri gerekmektedir.
Katılanların yukarıda belirtilen tüm hususları kabul ederek, faaliyete iştirak ettiklerini kabul ediyoruz. Aksi durumda davrananlar kesinlikle faaliyete alınmayacaktır..

KATILIM İÇİN :
* Acil Durumda Haber Verilecek Kişi ve Cebi :
* TC.Numarası :
* Doğum Tarihi(gün.ay.yıl) :
Bilgilerinizi " s-erkaya@hotmail.com " adresine bir an önce iletmeniz gerekmektedir.

GETİRİLMESİ GEREKENLER:

Kask, Kazma, Krampon, Baton, Çadır, Uyku Tulumu, Mat, Bot, Tozluk, Alt-Üst İçlikler, Orta-Dış Giyim Katmanları, Şapka-Bere-Balaklava-Buff, İç Polar ve Dış İki Parmak Eldiven, Termal Çoraplar, Güneş Gözlüğü, Koruyucu Yüz ve Dudak Kremleri, Termos, Matara, Ocak, Kap-Kacak Seti, Çakı, Düdük, Cep Sobaları(ısıtıcılar), ve şahsi malzemeleriniz.
Dağevinde kalacakların ; çadır, uykutulumu, mat, ocak, kap-kacak seti...gibi malzeme getirmelerine gerek yoktur.
( Eksik malzemesi bulunanlar belirtmeleri durumunda kiralama ile tedarik etmeye çalışacağız ).

NOT : Lütfen ulaşım ve konaklama seçeneğinizi bir an önce belirtiniz..

YENİ YILINIZI Şimdiden Kutlar, SAĞLIK-BAŞARI-BARIŞ ve HUZURLU bir sene dilerim...

KAYIT :
Sönmez Erkaya
s-erkaya@hotmail.com
0555 318 80 29

Topluluk üyeleri yorumları görebilirler.

Yorumlar

Özlem Ay
10 yıl önce
Ücretle ilgili hiç bilgi vermiyor musunuz?

Quirky Türkiye
Aynı soru bende soruyorum:)

10 yıl önce
0555 318 80 29 sönmez hocanın telefonu, detayları öğrenirsiniz...

Taner Gökdemir
detaylar için tek tek aramaktansa burada ilan etseniz daha pratik bir çözüm olmaz mı?

Özlem Ay
Taner haklı ne gerek var belki bakiyemiz yok ... Arama yapamıyoruz :P

Bahadir Bora
"Çadırcılar" ticari bir işletmenin aktivitelerini duyurmak ve yeni müşteriler kazanmak için kurulmuş bir grup değildir. Sayfa açıldıktan kısa bir süre sonra mevsimin kış şartlarına dönmüş olması yüzünden bahar ayına kadar etkinlik düzenlemeyi düşünmüyordum ama sayfa hareketsiz kaldığı için aldığım olumsuz mesajlar yüzünden güvendiğim, tanıdığım, etkinliklerine katıldığım profesyonelce rehberlik yapan Sönmez Hoca'nın aktivitelerini paylaşmaya başladım. Bu kadar armut piş ağzıma düş olmayın, srayın sönmez hocayı tanışın, sorular sorun, insani ilişki tesis edin, doğada şartlar çok sert. Her türlü kendi göbeğinizi kendiniz keseceksiniz. prensip olarak maddi herhangi bir beklentim olmadığı için işin ücret kısmına dahil olmayı tercih etmiyorum, anlayışla karşılayacağınızı düşünüyorum.

Taner Gökdemir
10 yıl önce
teşekkürler bahadır bey. duyurmakla yönlendirmek arasında nasıl bir ayrım var ki sakıncalı buldunuz anlamış değilim. nihayetinde o ticari şirketle alakadar olacağız ve bunda bir sıkıntı göremiyorum. hayatımızın her alanında bununla yüzleşiyoruz. neyse mevzu zaten bu değildi lakin etik anlayışınız doruklarda olduğu için yetişemedik. verdiğiniz sosyoloji dersi için de ayrıca sağolun. burada hiddetlenecek bir soru sormadım lakin buna karşın cevap yazmamış, resmen saydırmışsınız. size kolaylıklar diliyorum.

Bahadir Bora
Taner bey, ne hiddetlendim ne de kimseye bir ders vermeye niyetim var. İnsanın lafı bitmez bu dialog uzar gider hatta bu cevabı yazarken harcadığım zamanı da bir kayıp olarak görüyorum. Maddi olarak bu gruptan bir beklentim yok, kamp yaparak aldığım keyfi paylaşmak, niyeti olupta çeşitli sebepler yüzünden gidemeyenler için bir alternatif olması niyeti ile başlattım. bahar aylarında yakın çevrelerde kendi etkinliklerimi düzenlemeye başladığım zaman herhangi bir yerden otobüs minibüsde kaldırmayacağım, para toplamayacağım. Gideceğim yeri belirtip sadece o zaman diliminde orada olacağım, aracımda yer olursa belki bir ya da iki kişiye ulaşım verebileceğim. Derdim insanların bir şekilde birbirleri ile iletişime geçmelerini sağlamak, organize olmalarını görmek, paylaşmaları için bir ortam sağlamak. Evet doğrudur, kimilerine garip gelecek prensiplerim olabilir, doruklarda da gezebilir, yerlerde de sürünebilir. Üzgünüm, ben böyle biriyim size uyar ya da uymaz. Kimse kimseyi zorlamıyor, baskı altına almıyor ya da illa gelin diye ısrar etmiyor. Umarım bir gün bir etkinlikte tanışırız, birbirimizi daha iyi tanırız ve benimle ilgili peşin hükümle vardığınız yargılarınız değişir.size iyi ve mutlu günler dilerim